Heutink ICT en Cloudwise bundelen de krachten en gaan samen verder als Cloudwise

Ik was klant van Heutink ICT. Wat verandert er voor mij?

Per 1 januari 2025 gaan Heutink ICT en Cloudwise verder onder de naam Cloudwise. Goed nieuws voor klanten van beide organisaties. Want door deze bundeling van krachten kunnen we onze gezamenlijke innovatieve slagkracht enorm vergroten, onze dienstverlening naar een hoger niveau tillen en ICT samen nog beter laten werken vóór het onderwijs. Het nieuwe Cloudwise helpt het onderwijs vooruit. Zoals we dat afzonderlijk al jaren deden.

Wat betekent dit voor jou?

Per 1 januari 2025 werken we vanuit één organisatie, met één naam en met gelijke werkprocessen. Daarbij zijn veel van de voor jou bekende portalen leidend geworden waardoor de impact voor jou als Heutink ICT klant minimaal zijn. Wel zijn die portalen onder een andere url beschikbaar en staat ervan af nu een groter team met meer specialisaties voor je klaar die samen zorgdragen voor een nog betere dienstverlening. Op deze pagina leggen we uit wat er verandert en waarom.

Onze nieuwe contactgegevens

Met de samenvoeging hebben we vanaf 1 januari 2025 twee vestigingen. Een in Hengelo en een in Woerden. Daarnaast zijn we vanaf 1 januari via nieuwe telefoonnummers en mailadressen bereikbaar:

Locatie Hengelo: Expolaan 50, 7556 BE Hengelo (o) Postadres
Locatie Woerden:
Polanerbaan 11, 3447 GN Woerden
Telefoon: 074 240 46 06
Email: info@cloudwise.nl
Website: www.cloudwise.nl
Webshop:
www.heutink.nl/assorti... & shop.cloudwise.nl
Afdeling Verkoop: verkoop@cloudwise.nl

Financiën

De afdeling administratie is via de volgende wegen te bereiken:

Telefoon: 074 – 240 46 06
E-mail:
adm@cloudwise.nl

Voor de volledigheid onze bank- en BTW-nummers nog even op een rij. Ze zijn hetzelfde voor Heutink ICT klanten:

IBAN NL53 RABO 0158 3334 62
BTW NL8032.94.323.B01
KvK 06073970 (KvK Twente en salland)

Het moment van factureren blijft ongewijzigd. Evenals de betalingstermijnen die je gewend bent.

Servicepagina

Een logisch eerste stap voor je contact opneemt met de servicedesk is het bezoeken van onze nieuwe servicepagina. Deze vind je (vanaf 2 januari als onze nieuwe website live staat) op www.cloudwise.nl/service. Op deze plek vind je allerlei informatie op gebied van service en support.

  1. Statusmeldingen: status.cloudwise.nl
  2. Contactmogelijkheden:
  3. FAQ’s (Helpscout).
  4. Links naar onze productboards

Nieuws webportaal voor de OSD & RMA afhandelingen

Via onze online servicedesk (OSD) kun je een ticket inschieten. Dat kan zowel een ICT’er, bovenschools ICT’er als leerkracht zijn. Alleen een ICT’er kan via de Online Servicedesk direct meldingen doen bij de servicedesk van Heutink ICT. Wanneer je geen ICT’er bent wordt je melding altijd eerst in de interne servicedesk geplaatst. De ICT’er op school kan de melding bekijken en het probleem oplossen of de melding doorzetten naar de servicedesk.

De OSD is via de MOO Suite of cloudwise.nl/service te bereiken. Voor ICT’érs en leerkrachten geldt dat ze vanaf 6 januari 2025 een account aan kunnen vragen via een nieuwe url: cloudwise.nl/service-account-aanvragen

RMA Afhandeling

Het aanmelden van hardware (RMA) defecten kan via de OSD of onze website: cloudwise.nl/servicedesk-hardware

Onze visie op IT-dienstverlening

Hopelijk heb je het als Heutink ICT klant ervaren. Aan de werkwijze van onze servicedesk liggen enkele belangrijke principes (mission statements) ten grondslag die de afgelopen jaren zijn verfijnd. Alle collega’s worden getraind om vanuit die principes te handelen. En altijd het belang van de klant centraal te stellen. Zo hopen we de doorlooptijd van meldingen te verlagen, de first time fix te verhogen en daarmee de klanttevredenheid te verhogen. We noemen dat 5 star service. Die geldt onverminderd voor de nieuwe Cloudwise Servicedesk.

  • We willen helpen

    Helpen zit ons karakter. Of dit nu tijdens de uitvoer van werkzaamheden op locatie of telefonisch is. Op een moment dat een gebruiker zich meldt staan wij klaar. Ook voor vragen of uitdagingen waar we geen of beperkt invloed op hebben.

  • We streven altijd naar de hoogst haalbare kwaliteit

    Op zoek naar de vraag achter de vraag en de wens achter de wens. Als dienstverlener willen wij onze gebruikers altijd het allerbeste geven. Dit doen we door altijd die extra vraag te stellen en die extra stap te zetten.

  • We doen wat we beloven en beloven wat we doen

    Niks is zo vervelend als een afspraak die niet nagekomen wordt. Het terugbellen van een klant, versturen van een mailtje of op een specifieke datum een handeling voor een klant uitvoeren. Doe wat je belooft, en als het kan iets meer.

  • Alles voor die glimlach

    Natuurlijk is het niet leuk als er zich een storing voordoet. Wel willen we het contact erover en het doorvoeren van een oplossing zo leuk als mogelijk maken. Dus een persoonlijke aanpak; service met een glimlach.

  • We kiezen altijd de beste route

    Iedereen wil zo snel en goed mogelijk geholpen worden. Daarom zorgen we voor een optimale inrichting van de afdeling en systemen zodat een wens, vraag of storing zo snel mogelijk bij de juiste persoon terecht komt. Medewerkers richten zich ook op de best passende ‘route’.

  • We doen het elke dag een stap beter

    Niemand zit te wachten op een tweede storing of om weer met dezelfde vraag of melding aan te kloppen. We werken continu aan betere producten en diensten en het verhogen van kennis en kunde om elke dag iets efficiënter te werken en de klant voor te zijn. Elke dag een stap voorwaarts.

Accountmanagement

De samenvoeging van beide organisaties betekent ook dat we goed hebben gekeken naar een logische verdeling van klanten over onze accountmanagers. Dit heeft geleid tot enkele minimale aanpassingen in de rayons. Dat betekent dat er in enkele gevallen nieuwe accountmanagers geïntroduceerd worden. Dat proces heeft de afgelopen maanden al plaatsgevonden. Met deze stap denken we dat iedere klant ook vanuit accountmanagement de aandacht krijgt die zij verdient.

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico