Bedankt voor je aanvraag!
Je professionaliseringsgids is onderweg door ons digitale netwerk. Binnen een paar minuten landt hij in je inbox.
Mail niet gezien?
Check voor de zekerheid even je spamfolder. Nog steeds niks? Vraag ’m gerust opnieuw aan.
Onze gids is ook fysiek beschikbaar
Wil je de gids liever fysiek ontvangen? Vraag hem aan en we sturen de gids gratis naar je toe. Vraag hem hier aan!

Adviesgesprek aanvragen
Wil jij stappen zetten in het verantwoord inzetten van ICT in het onderwijs? En jezelf en je team ontwikkelen. Ga dan in gesprek met onze onderwijsadviseurs over de mogelijkheden.
Het laatste nieuws
Wij houden je graag op de hoogte van alle ontwikkelingen rond ICT en onderwijs. Met een flinke portie inspiratie voor de toepassing van al die nieuwe mogelijkheden. Je vindt hier ook nieuws over onze producten en diensten en partijen waarmee we samenwerken.

Google verhoogt tarieven, profiteer nog snel van de SIVON-korting op Workspace Plus
Ben je van plan om (over) te stappen op Google Workspace for Education Plus? Dan is dit hét moment. Tot en met 31 augustus ontvang je nog 85% korting op het eerste jaar van een driejarig Plus-contract via de SIVON-afspraak. Een aantrekkelijk aanbod, zeker als je nu nog gebruikmaakt van Fundamentals.
Vanaf 1 september zakt deze korting naar 65% op het eerste jaar. Deze lagere korting loopt door tot 1 februari 2026.

Hoever ben jij met het normenkader?
Het is intussen geen nieuws meer: het Normenkader Informatie en Privacy (IBP) voor het onderwijs komt eraan. Volgens de planning moeten alle scholen er in 2027 aan voldoen. Maar dat lukt niet van de ene op de andere dag. Het vraagt om een stapsgewijze aanpak, anders krijg je het nooit op tijd voor elkaar. Welke stappen hebben jullie al gezet? En wat staat jullie de komende tijd te doen?

ServiceNow: goed nieuws voor jou!
Onder servicemanagement verstaan we bij Cloudwise alles wat we doen om onze dienstverlening zo consistent, efficiënt en klantgericht mogelijk te maken. Een belangrijk onderdeel daarvan is de manier waarop we meldingen verwerken via onze servicedesk, maar het gaat verder dan dat. Denk bijvoorbeeld aan projectmanagement, het bewaken van serviceafspraken, het aansturen van onze buitendienst én het beheren en delen van kennis.