Klantcase: Stichting Fedra

Een totaaloplossing voor online én offline communicatie

Het bestuur van Stichting Fedra in Beverwijk had behoefte aan een totaaloplossing voor de communicatie met de diverse doelgroepen. Heutink ICT ondersteunde de stichting bij het realiseren van een oplossing voor zowel online als offline communicatie.

Let op! Deze klantcase dateert van vóór de tijd dat Cloudwise en Heutink ICT samengingen. Daarom komt de naam Heutink ICT er nog regelmatig in voor.

Alfred Wagenaar, beleidsmedewerker ICT bij Stichting Fedra: "Bij ons is communicatie al jaren een speerpunt. Zo waren wij een van de eerste stichtingen met een eigen app waarmee we content konden plaatsen op de informatieschermen in de scholen. Wat we met die app echter niet konden, was communiceren met de ouders; iets wat we wel heel belangrijk vinden. Bij Heutink ICT vonden we de combinatie die we zochten. Parallel aan de implementatie heeft Heutink ICT ook nog een compleet rebrandingtraject voor ons verzorgd. Fedra en alle scholen hebben een nieuwe huisstijl en logo’s gekregen. Relevant, want branding is uiteindelijk óók communicatie.”

Een totaaloplossing voor online én offline communicatie

Een totaaloplossing voor online én offline communicatie

"We hebben nu een totaaloplossing voor al onze elf scholen."
Lees verder

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico