Terug naar overzicht

Service om blij van te worden

Bij de afdeling dienstverlening willen we eigenlijk maar één ding: dat jij als klant blij wordt. Van elk project dat we opleveren. Van elk contact dat je met ons hebt. En van elke ervaring die je opdoet met onze producten. We doen er alles aan om die glimlach op je gezicht te toveren. Met succes: in december 2024 scoorden we met onze dienstverlening een gemiddelde klantbeoordeling van 8,2.

Werkwijze servicedesk

Om ons werk zo goed mogelijk te kunnen doen, hanteren we de volgende principes

  • We willen helpen

    Helpen zit ons karakter. Of het nu tijdens werkzaamheden op locatie is of telefonisch: zodra een gebruiker zich meldt, staan wij klaar. Ook als het gaat om vragen of uitdagingen waarop we geen of beperkt invloed hebben.

  • We streven altijd naar de hoogst haalbare kwaliteit

    Als dienstverlener willen we onze gebruikers het allerbeste geven. Daarom gaan we altijd op zoek naar de vraag achter de vraag en de wens achter de wens. We zetten graag die extra stap om jou optimaal te bedienen.

  • We doen wat we beloven en beloven wat we doen

    Als wij aankondigen terug te bellen, een mailtje te sturen of op een specifieke datum iets voor jou te regelen, dan doen we dat ook. Want niks is zo vervelend als een afspraak die niet nagekomen wordt. Wij doen wat we beloven – en als het kan zelfs nog wat meer.

  • Alles voor die glimlach

    Natuurlijk is het niet leuk als er zich een storing voordoet. Maar het contact over zo’n storing en en het oplossen ervan willen we wel zo leuk mogelijk maken. Met een persoonlijke aanpak; service met een glimlach.

  • We kiezen altijd de beste route

    Iedereen wil snel en goed geholpen worden. Daarom zorgen we ervoor dat elke wens, vraag of storingsmelding zo snel mogelijk bij de juiste persoon terecht komt. Onze mensen en systemen volgen altijd de meest efficiënte en best passende ‘route’.

  • We doen het elke dag een stap beter

    Niemand zit te wachten op een tweede storing. En niemand vindt het leuk om weer met dezelfde vraag of melding aan te kloppen. Daarom werken wij continu aan het verbeteren van onze producten, diensten, kennis en kunde. Zo kunnen we elke dag iets efficiënter werken – en als het even kan jouw vraag zelfs vóór zijn.

Zo werkt onze servicedesk

Bij onze servicedesk staan ruim 40 specialisten elke dag voor je klaar om je te helpen bij vragen, storingen en andere problemen. De specialisten zijn verdeeld over meerdere teams die alle ins en outs van een bepaalde productgroep, oplossing of doelgroep (vanaf 1 juli 2025 is er een apart vo-team met eigen telefoonnummer!). Zij sturen continu op data om problemen sneller te signaleren en op te lossen.

Online meldingen door ICT’ers
Loop je als ICT’er tegen een probleem aan dat je niet zelf kunt oplossen? Dan kun je via onze Online Servicedesk (OSD) direct een ticket aanmaken. Wij zorgen ervoor dat je vervolgens snel in contact komt met de juiste specialist.

Online meldingen door leraren en andere gebruikers
Wanneer leraren en andere gebruikers een probleem melden via onze Online Servicedesk (OSD), belandt hun vraag eerst bij de ICT’er van hun school. Die beoordeelt of hij/zij de melding zelf kan oplossen. Is dat niet het geval, dan zet de ICT’er de melding door naar de OSD. Vanaf dat moment communiceert onze specialist rechtstreeks met degene die het probleem oorspronkelijk heeft gemeld. Door het proces op deze efficiënte manier in te richten, voorkomen we incomplete meldingen, onnodige communicatie en (dus) tijdverlies.

Telefonische meldingen
ICT’ers, leraren en andere gebruikers kunnen hun meldingen ook telefonisch doen. In zo’n geval word je als melder eerst kort te woord gestaan door een van onze specialisten. Op basis van een eerste inschatting verbindt hij/zij je direct door met het juiste team.

Onze servicedesk staat altijd voor je klaar

Je kan o.a. een moment inplannen om teruggebeld te worden op een tijdstip dat jou uitkomt.

Naar de servicepagina

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico