Skip to main content

Device as a Service, wat is dat?

Device as a Service (DaaS) is dé oplossing waarmee we jou als onderwijsinstelling (van basisonderwijs tot universiteit) volledig ontzorgen.. Chromebooks of laptop, accessoires en software oplossingen samengevat in één vereenvoudigd contract met maandelijkse betalin-gen. Of het nu om devices voor leraren gaat, een toets- en examenoplossing met COOL Check, of maatwerk voor leerlingen in de digitale klas. DaaS biedt je een supersimpele en betaalbare oplossing om volledig ontzorgd morgen aan de slag te kunnen.

Life-Cycle-Garantie

Nooit meer gedoe met het managen of onderhouden van de laptops of Chromebooks. Valt een device uit, of is er schade, wij lossen het voor je op zodat jij weer verder kan. Na afloop van het contract worden de devices weer netjes opgehaald en gerecycled. Duurzaamheid staat bij ons voorop. Naast de focus op hergebruik worden ook de apparaten conform AVG volledig opgeschoond en gepowerwashed.

Waarom een Chromebook?

Zo'n 70% van de scholen in Nederland werkt met Chromebooks. Dit is niet voor niets, want een Chromebook is betaalbaar en werkt intuïtief voor zowel leerlingen als leerkrachten. Ze starten lekker snel op, je hoeft niet te wachten op het installeren van updates. Ook bespaar je kosten op beheer en support, doordat er weinig mis kan gaan met een Chromebook. Er kunnen meerdere leerlingen met dezelfde Chromebook werken, zonder dat ze bij elkaars bestanden kunnen komen.

Bekijk onze Chromebooks

Waarom een Windows device?

Werk je niet in de cloud op school? Of hebben leerkrachten of leerlingen specifieke software nodig die veel van een processor vergt? Dan is een Windows device een goede optie.

Bekijk het aanbod Windows devices

Waarom een iPad?

iPads zijn erg geschikt voor jonge leerlingen die nog niet kunnen lezen of schrijven. Met onder andere educatieve games, een voorleesfunctie en tekenapps gaan leerlingen op een creatieve wijze aan de slag met de lesstof. We kunnen Apple devices ook voor jouw school beheren.

Lees hierover meer
Support