Skip to main content

Retourneren en ruilen

Als je een product of dienst bij ons in de webshop besteld hebt, wil je natuurlijk weten hoe je het kunt retourneren of ruilen als het niet naar wens is.  Hieronder leggen we aan je uit hoe je producten kunt ruilen of retourneren.

Wat je van ons kunt verwachten:

  • gratis je product retour sturen
  • 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van je product
  • mits voorradig ruilen we het product binnen 2 werkdagen na ontvangst van geretourneerde product
  • heb je een grote of zware bestelling gedaan? Dan komen we die bij je ophalen

Hoeveel garantie zit er op mijn product?
Kijk bij het product in de webshop om te zien hoelang je garantie hebt na de 14 dagen bedenktijd

Je wilt het product terugsturen of ruilen
Voldoet het product toch niet aan jouw verwachtingen? Je kunt het product binnen de bedenktijd aan ons retourneren. Neem even contact met ons op zodat we het retourneren in gang kunnen zetten. Bel naar 085 273 6124 of mail naar info@cloudwise.nl

Wat is de status van mijn retour?
Als je het product hebt laten ophalen door ons, ontvang je een e-mail wanneer het product hier aangekomen is. Daarna gaan we aan de slag om je betaling terug te storten of om je een ander product op te sturen als je het product wilt ruilen.

Terugbetalingen
Binnen twee werkdagen ontvang je je geld terug op je rekening (iDeal betaling). Bij grotere bedragen duurt het iets langer (een werkweek).

Uitzonderingen
ChromeOS licenties kunnen helaas niet geretourneerd worden omdat deze licenties domein gebonden zijn. We kunnen deze producten dus niet opnieuw verkopen.

Doet je product het niet?
Het kan voorkomen dat het product het niet doet. Neem even contact op met ons, zodat we een nieuw product kunnen sturen of het product kunnen laten maken. Gaat het om een Chromebook, tablet of oplaadkar? Vul dan hier ons RMA-formulier in, zodat we dit zo goed mogelijk voor je kunnen verhelpen.

Is je product beschadigd?
In dit geval raden we je aan ons even te bellen en duidelijk aan te geven wat er precies beschadigd is. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen.

Is je product niet compleet?
Heb je bij je bestelde product niet alle onderdelen ontvangen die er bij zouden moeten zitten? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op. Dan gaan wij kijken waar deze onderdelen zijn gebleven en sturen we deze alsnog naar je toe.

Had je iets anders verwacht van je product?
Een product kan anders zijn dan dat je gedacht had. Daarom heb je de 14 dagen bedenktijd. Bel of mail ons even met je retouraanvraag, dan gaan wij voor je aan de slag. Besluit je na 14 dagen dat het product toch niet naar wens is? Neem dan ook even contact op. Dan gaan we samen kijken naar een oplossing.

Support