Skip to main content

Onze afdeling Projecten & Support deed in 2021 weer een tevredenheidsonderzoek, waarin werd onderzocht hoe tevreden onze klanten zijn over onze projectmedewerkers. Het onderzoek gaat dieper in op de vraag hoe onze klanten geholpen zijn, nadat er iemand van de afdeling is langsgeweest om een storing te verhelpen. Als er onverhoopt een probleem is met een internetverbinding bijvoorbeeld, of wanneer een digibord niet helemaal goed functioneert.

Het afgelopen jaar ontvingen onze klanten een vragenlijst met vragen over de dienstverlening van Projecten & Support. De resultaten van het onderzoek zijn bekend, en daar mogen we best trots op zijn. Heb je hulp gehad van een Cloudwiser en ook meegewerkt aan het onderzoek? Dan bedanken we je hartelijk voor je input! We gaan ermee aan de slag om het in 2022 nóg beter te gaan doen.

De uitkomsten
Het tevredenheidsonderzoek van Cloudwise waarin de kwaliteit van de medewerkers wordt onderzocht bestaat uit de volgende vragen:

  • Wat was je algemene indruk van onze medewerker?
  • Heeft onze medewerker het probleem verholpen?

We vroegen naar de algemene indruk die men van onze medewerker had. In de onderstaande tabel zie je dat maar liefst 92,4% van de respondenten vindt dat de algemene indruk van onze medewerker goed of uitstekend is.

We zijn daarnaast erg goed beoordeeld op de vraag of onze medewerker het probleem verholpen heeft. Maar liefst 87,3% van de ondervraagden gaf hier aan dat het probleem goed of uitstekend is verholpen. De respondenten gaven ook aan dat een storing in 6,4% van de gevallen gedeeltelijk is opgelost. In 6,3% van de gevallen was het niet opgelost of was het probleem nog niet verholpen. Daarmee komt het totale beoordelingscijfer voor het onderzoek op een gemiddelde van 8,8.

Vriendelijk en vakkundig
De respondenten onder jullie gaven meerdere malen aan dat onze projectmedewerkers zowel vriendelijk als vakkundig te werk gingen. Veel dank voor deze positieve feedback. Hieronder enkele uitspraken die naar voren kwamen, en die wij leuk vonden om terug te lezen:

Hij gaf meerdere opties als oplossing voor problemen met het digibord. En hij ging pas weg toen het werkte.

Celesta DelputVechtstreek en Venen - Stichting voor Protestants Christelijk Primair Onderwijs

Duidelijke communicatie en hij had het probleem vlot opgelost.

Rick Mast2e Van Der Huchtschool

Superfijn dat hij ook gelijk even naar wat kleine andere zaken wilde kijken.

Directie Bredeschool

Tevreden klanten
Zoals uit het onderzoek naar voren komt, waarderen onze klanten de service, kennis van zaken en het probleemoplossend vermogen van onze medewerkers. We blijven ons inzetten voor tevredenheid van onze klanten. Voor ons Cloudwisers is het een extra stimulans om elke dag met passie te blijven werken aan onze missie om ICT-oplossingen voor het onderwijs makkelijk, leuker én sneller te maken.

Leave a Reply

Support